Magenta szín, ég veled ... egy időre
2017. január 15. írta: dr.Bernardus

Magenta szín, ég veled ... egy időre

code_html_for_food.jpgPénteken szeretett munkahelyemen felpusholtam az utolsó commitokat is az utolsó magenta projektemen, így - legalábbis egy ideig - nem lesz közöm ehhez a színhez. Számtalan kiváló kollégát ismertem meg ez alatt a 4 év alatt (nálunk is és az ügyfélnél is), akiknek köszönöm, hogy elviseltek, és sokszor türelemmel vették a nyersebb megjegyzéseimet is. Akiket megbántottam, ledorongoltam vagy kioktattam, azoktól innen is bocsánatot kérek. Kiváló kollégák folytatják a projekteket, nem érzem, hogy bármi is félbemaradt volna vagy bárki hiányt szenvedne emiatt.

Holnaptól már 100%-ban "az" új projekten leszek, ami ugyanúgy hatalmas szakmai kihívás mint az eddigiek - ha nem nagyobb -, ráadásképp a magenta színű tapasztalatoknak is kiváló felhasználási terepe lesz. Ez most nem telco, hanem banki projekt, és nem magenta, hanem zöld színű :) Sőt: szuperzöld.

Az új kihívás mindig inspirál, most is. Hajrá, csináljunk valami nagyon jót :)

A bejegyzés trackback címe:

https://maxx.blog.hu/api/trackback/id/tr5012128469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása